·
Konuşmalarımızda güzel ve tatlı sözü esas almak. Daima güzel ve
tatlı kelimelerle muhataplarımızı onura etmeye çalışmalıyız. "Sözün en
güzelini konuşmak" temel ilkemiz olmalıdır.
·
Muhataplarımıza saygısızlık etmemek, kimsenin kutsalına sövmemek,
kimseye hakaret etmemek: Başkalarına hakaret etmek veya saygısızlıkta bulunmak.
Unutmayalım ki, başkalarına duyduğumuz saygı, bir anlamda kendimize duyduğumuz
saygının bir ifadesidir.
"Başkalarının kutsalına sövmeyiniz ki, onlar da aşırı giderek bilgisizce
sizin kutsalınıza sövmesinler" uyarısını esas almak gerekir.
· Kimseyi
küçümsememek, alçak gönüllü olmak, asla katı ve kaba yürekli olmamak.
·
Adil ve
güvenilir olmak.
·
Sabırlı
olmak, öfkemize yenik düşmemek.
·
TTAksiyon’un
çalışma stratejisinin temelinde şefkat
vardır, çalışmalarında kişiler değil,
fikirler konuşulur.
·
Yaşlı-genç,
kadın-erkek, makam- mevki, zenginlik-fakirlik ayrımı yapmaksızın herkesi 'hak
olana 'çağırmakla mükellefiz.
·
Faaliyetlerimizin
hiçbir aşamasında önyargıya yer yoktur.
Hiç kimse için önyargı ile 'ne hali varsa görsün' diyemeyiz.
·
İnsanlara
ulaşmada, insanları hak olana çağırmada, insanları TTAksiyon’a davet etmede
birilerini dışlayıcı olamayız. İhmal bile edemeyiz. Mesajımızı herkese
ulaştırmak en önemli tanıtma vazifelerinden birisidir.
·
TTAksiyon
üyesi kişiler; hakaret etmez, iftirada bulunmaz.
·
TTAksiyon
üyesi kişiler; bilgili, birikimli, alanında donanımlı ve saygın kimselerdir.
·
TTAksiyon
üyesi kişiler; özgüven sahibidir.
·
TTAksiyon
üyesi kişiler; işini ciddiye alır, disiplinli hareket eder.
·
TTAksiyon
üyesi kişiler; sabırla faaliyetlerini yürütür.
·
TTAksiyon
üyesi kişiler; çağrısında hiddet ve şiddetten uzak durur.
·
Metodumuz
iddia değil, ispat ve ikna metodudur.