TTAksiyon Kuralları


·         Konuşmalarımızda güzel ve tatlı sözü esas almak. Daima güzel ve tatlı kelimelerle muhataplarımızı onura etmeye çalışmalıyız. "Sözün en güzelini konuşmak" temel ilkemiz olmalıdır.
·         Muhataplarımıza saygısızlık etmemek, kimsenin kutsalına sövmemek, kimseye hakaret etmemek: Başkalarına hakaret etmek veya saygısızlıkta bulunmak. Unutmayalım ki, başkalarına duyduğumuz saygı, bir anlamda kendimize duyduğumuz saygının bir ifadesidir. "Başkalarının kutsalına sövmeyiniz ki, onlar da aşırı giderek bilgisizce sizin kutsalınıza sövmesinler" uyarısını esas almak gerekir.
·       Kimseyi küçümsememek, alçak gönüllü olmak, asla katı ve kaba yürekli olmamak.
·         Adil ve güvenilir olmak.
·         Sabırlı olmak, öfkemize yenik düşmemek.
·         TTAksiyon’un çalışma stratejisinin temelinde şefkat vardır, çalışmalarında kişiler değil, fikirler konuşulur.
·         Yaşlı-genç, kadın-erkek, makam- mevki, zenginlik-fakirlik ayrımı yapmaksızın herkesi 'hak olana 'çağırmakla mükellefiz.
·         Faaliyetlerimizin hiçbir aşamasında önyargıya yer yoktur. Hiç kimse için önyargı ile 'ne hali varsa görsün' diyemeyiz.
·         İnsanlara ulaşmada, insanları hak olana çağırmada, insanları TTAksiyon’a davet etmede birilerini dışlayıcı olamayız. İhmal bile edemeyiz. Mesajımızı herkese ulaştırmak en önemli tanıtma vazifelerinden birisidir.
·         TTAksiyon üyesi kişiler; hakaret etmez, iftirada bulunmaz.
·         TTAksiyon üyesi kişiler; bilgili, birikimli, alanında donanımlı ve saygın kimselerdir.
·         TTAksiyon üyesi kişiler; özgüven sahibidir.
·         TTAksiyon üyesi kişiler; işini ciddiye alır, disiplinli hareket eder.
·         TTAksiyon üyesi kişiler; sabırla faaliyetlerini yürütür.
·         TTAksiyon üyesi kişiler; çağrısında hiddet ve şiddetten uzak durur.
·         Metodumuz iddia değil, ispat ve ikna metodudur.